OBCHODNÍ PODMÍNKY  



1. Základní údaje o prodávajícím   
Provozovatelem obchodu je společnost VELOMARKET.CZ s.r.o, která je plátce DPH. 

sídlo firmy:
Primátorská 296/38
180 00 Praha 8
 
kamenná prodejna:
Špindlerova 797
413 01 Roudnice nad Labem
 
obchodní údaje:
IČO: 02374820
DIČ: CZ02374820
 
kontakty: 
tel: 607296924, 606453892
email: info@velomarket.cz 
 

Případné zájemce o osobní vyzvednutní objednaného zboží upozorňujeme,
že 
 
 
na adrese našeho sídla  (Primátorská 296, Praha 8)  není osobní odběr možný .  
 
  Od května 2014 začala fungovat naše kamenná prodejna v Roudnici nad Labem
(
 
Špindlerova 797    
vedle pekařství u Poláků na hlavní příjezdové třídě do města).
Otevírací doba je Po-Pá 9-17 a So 8-11.30, často jsme tam ale i mimo tuto dobu.
 


Požadujete-li osobní odběr v rámci Prahy, kontaktujte nás prosím individuálně.

 
 



2. Objednávka zboží   
Každá objednávka na velomarket.cz je považována za závaznou a podáním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami, kupní smlouva vzniká převzetím a uhrazením objednaného zboží. Vyplněním registračního formuláře dává kupující souhlas prodávajícímu k shromažďování a archivování osobních údajů.
Před prvním nákupem je nutno se zaregistrovat pomocí registračního formuláře. Po registraci vkládáte vybrané zboží do nákupního košíku. Pro úspěšné ukončení nákupu je nutné nákupní košík "dotlačit" k pokladně kde dojde k potvrzení doručovacích a fakturačních údajů. Po úspěšném uložení objednávky Vám přijde e-mail s rekapitulaci objednávky, pokud Vám mail nepřišel nebyla objednávka s největší pravděpodobností uložena!!! v takovém případě nás kontaktujte. V průběhu vyřizování se po přihlášení můžete podívat na stav vyřizování vaší objednávky.
 

Proces objednávky je rozdělen do několika kroků.  
1) objednávka registravána 
2) objednávka potvrzena 
3) odesíláme, dobírka! nebo zaplaceno, odesíláme! - 2. varianta po připsání zálohové platby
4) vyřízeno 
 

 
Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. 
Pokud zruší objednávku prodávající velomarket.cz, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit (zboží se již nevyrábí nebo nedodává, zboží je dlouhodobě nedostupné nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží). V případě, že tato situace nastane, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají. Zrušení objednávky ze strany zákazníka je možné do 1 týdne od objednání zboží, pokud ještě nebylo expedováno.
 


3. Dodání zboží   
Dodací lhůta je odvislá od dostupnosti zboží na skladě a liší se u celých kol a jednotlivých komponent. Pokud je objednané zboží skladem je zpravidla expedováno do 24 hodin od přijetí objednávky. Pokud musíme danou položku objednávat dojde k vyřízení během 1 až 3 pracovních dnů u celých kol, a 2 až 4 pracovních dnů u komponent. Přičemž Vás vždy předem informujeme o předpokládaném termínu vyřízení. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. 


4. Převzetí zboží   
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Podmínky převzetí zboží včetně odpovědnostních vztahů se řídí dle podmínek dopravce (Česká pošta, s.p.)
 


5. Cena    
Všechny uvedené ceny jsou konečné včetně DPH a balného. Poštovné a balné se účtuje podle ceny objednávky.
V případě, že se Vám cena nelibí a máte pro to rozumný důvod, proč by měla být nižší (např. cena u konkurence), zavolejte nebo napište a domluvte si lepší!
 



6. Způsob platby za zboží    
  1. dobírka - za zboží zaplatíte při převzetí zásilky, přímo u Vás doma nebo na poště (nejrychlejší, nečeká se na příchod platby), 
  2. hotově – při osobním předání (Roudnice nad Labem, po dohodě Praha), 
  3. zálohová platba převodem před předáním objednávky. 


7. Doprava zboží    
1. Na území České republiky lze využít  
- obchodní balík České pošty  
- přepravní službu PPL 
- systém Uloženka s výdejními místy na 13 pobočkach v ČR, 1 pobočce v SR a četnými partnerskými místy 
 
2. Termíny pro doručení jsou zpravidla do druhého dne, je-li zboží skladem. Prodávající negarantuje spolehlivost přepravce.

3. Reklamace se řeší dle bodu 10. našich obchodních podmínek, pro zahraniční zákazníky se u reklamací postupuje dle českých zákonů.

4. Cena dopravy v tuzemsku se řeší následovně: 
- Uloženka.cz, platba předem přes účet: 39 Kč 
- Uloženka.cz, dobírka: 49 Kč 
- Obchodní balík České pošty, platba předem přes účet: 90 Kč 
- Obchodní balík České pošty, dobírka: 139 Kč 
- PPL, platba předem přes účet: 100 Kč 
- PPLdobírka: 130 Kč 
 
5. Cena dopravy na Slovensko se řeší následovně: 
 Uloženka.cz, platba předem přes účet: 39 Kč
- Uloženka.cz, dobírka: 49 Kč 
Obchodní balík České pošty, platba předem přes účet: 100 Kč 
- Obchodní balík České pošty, dobírka: 150 Kč 
- PPL, platba předem přes účet: 200 Kč 
- PPLdobírka: 200 Kč 
 
6. U zásilek distribuovaných přes Českou poštu je občas problematické správně odhadnout cenu služby, proto může být poštovné dodatečně upraveno dle reálné skutečnosti.

7. Při ceně objednávky nad 3 000 Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
 

     
    8. Osobní odběr zboží    
    Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel pouze potvrzuje, že zboží je pro zákazníka v provozovně rezervováno.
    Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 5 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
    Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
    V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
     



    9. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady     
    viz Reklamační řád. 


    10. Odstoupení od smlouvy     
    Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má právo odstoupit od smlouvy do 30 dní od převzetí zboží.
    Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
    Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
    Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodávající zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Odstoupit může zákazník tak, že tuto skutečnost oznámí prodávajícímu velomarket.cz, a to elektronicky na emailovou adresu info@velomarket.cz nebo písemně v kamenné prodejně či sídle firmy (pouze dopisem zaslaným přes českou poštu a.s.).
    Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky (= variabilní symbol), datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
    Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do naší kamenné prodejny (
    Velomarket.cz s.r.o. , Špindlerova 797, 413 01 Roudnice nad Labem), kde prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu velomarket.cz v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.).
    Prodávající velomarket.cz je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část.
    Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů po vrácení zboží.
     

    Nezasílejte k nám balíky na dobírku, nebudou vyzvednuty!  


    11. Ochrana osobních dat     
    Zaručujeme Vám, že všechna Vaše osobní data budeme používat pouze pro naši potřebu internetového obchodu. 


    12.Závěrečná ustanovení     
    Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím velomarket.cz a zákazníkem.
    Prodávající velomarket.cz si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.velomarket.cz nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.
     


     
     

    Přihlásit
    Zapomněli jste heslo?
    Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


    Košík je prázdný

    Poslední navštívené zboží
    • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
    Rychlé vyhledávání
    Splátkový prodej

    HomeCredit - prodej na splátky

    Google +
    Facebook
    Reklamace

    Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

     
     

    Poslední prodané zboží

     
    © Velomarket.cz - opravdový ráj pro bikery!